sobota, 10 marca 2012

Wiosna, tuż, tuż ...

Wiosna się zbliża i mam dla was dziewczyny kilka porad i nowości.

AVON  nam do zaoferowania wiosenne orzeźwienie z arbuzowym zestawem o zapachu soczystego arbuza.
Zestaw oferuje nam:
Mgiełka - soczysty arbuz.                   8  
Balsam do ciała - soczysty arbuz.       10 zł
Żel do mycia ciała - soczysty arbuz.    10 zł
Zamówiłam sobie mgiełkę i balsam, żel też bardzo polecam, nie kupiłam żelu ponieważ za dużo pieniędzy zainwestowałam w kosmetyki z AVONU i mi nie starczyło na żel. Ale mam nadzieję że żel pojawi się w następnym numerze katalogu AVON.
Polecam cały zestaw kosmetyków o zapachu soczystego arbuza ( mgiełka, balsam, żel ), kosmetyki jeszcze do mnie nie dotarły ale gdy potarłam ręką o kartkę zapach mnie oczarował.
Można kupić cały zestaw lub wybraną rzecz.
Zestaw od AVONU :

Oto okładka katalogu, k którym jest ta oferta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz